May 21, 2012

sunkissed blossom

W tym zestawie chciałam połączyć dwie tendencje, kwiaty oraz odsłonięty brzuch. Te motywy pojawiały się dosyć często na pokazach spring summer 2012, a więc oto moja skromna interpretacja. Jeśli chodzi o kwiaty to tu postawiłam na minimalizm, dlatego, że desenie w mocnych kolorach zostawiam w kwestiach spodni. Topy natomiast mogą być, w mniejszy wzorek lub typowo vintage. Szczególnie dobrane zostały spodenki, które są z wysokim stanem, dzięki czemu uwidoczniłam jedynie część brzucha tzw. po angielsku "midriff", gdyż całego nie należy pokazywać w zestawie, bo to zmienia koncepcję :) Do tego moje ukochane okulary z H&M, które mam już około 3 lata i wciąż je uwielbiam, mają trochę wygląd na lata 70te, także kombinować można na różne stylizacje z nimi ( do długich dzwonów również bym zastosowała). Torebka jest na wzór Marc Jacobs, ale łańcuch od niej postanowiłam założyć na szyję, a buty są z New Look, z perłowym czubkiem. enjoy xoxo Vero.











2 comments:

  1. oryginalnie, nie kazdy odwazy sie na krotka gore, a przeciez ostatnimi czasy to bardzo fajna odmiana po dlugich tunikach. ja mam pare takich krotkich bluzeczek, ale ze spodniami z wyzszym stanem juz u mnie troche gorzej... osobiscie zle sie czuje w takich szortach, ale na Tobie wygladaja doobrze! :)

    ReplyDelete
  2. racja, kiedys nie bylo takie "dozwolone" ale teraz mysle, ze pokazywanie tzw. midriff ( po ang. czesc brzuch miedzy pepkiem a guzikiem w spodniach) jest ok :) chcialam tu letnia propozycje podac, ale mozna tez kombinowac z czarnym topem krotkim i dlugimi spodniami z wysokim stanem, wtedy kopertowka do tego i tez wyglada swietnie ;) jesli czujesz sie lepiej w krotkich stanach to dluzsza bluzka wtedy, wsadzona w spodnie zeby wydluzyc sylwetke ;) bo nie chcemy zeby caly brzuch ujrzal swiatlo dzienne, niezaleznie w jak genialnej formie jest :), pozdr.

    ReplyDelete