May 16, 2012

designer matches

Zawsze zauważałam jak w sklepach sieciówkowych, podrabiane były buty wcześniej wymyślone przez znanych projektantów mody np. szpilki Gucci, które pojawiły się w Topshopie w identycznym kroju, materiale i kolorze ( fuksja + złoto). Niekiedy całkiem nie wiedząc skąd pomysł został zaczerpnięty, kupuję daną rzecz z racji, że mi się podoba a nie,dlatego że jest 'modna'. Potem okazuję się, że rzecz którą wybrałam, jest projektem słynnej marki. Przedstawiam dwa przykłady takiego zakupu- moje buty Tally Weijl na podobieńtwo tych od Alexander McQueen, oraz moja kurtka Joseph Ribkoff na podobieństwo tej od Joanny Hawrot:, są tu też zdjęcia z moim przyjacielem Maksem, z którym niedługo będę prowadzić tego bloga :) będzie nowy wygląd strony oraz damska i męska wersja każdego prezentowanego trendu, także stay tuned !
xoxo, Vero.








No comments:

Post a Comment